Utløpt: To ledige stillinger innen antihvitvask, dagligbank og kundesenter
Vil du bli en del av vårt rådgivningsteam for antihvitvask og dagligbankoppgaver?
- Vi ser etter en rådgiver antihvitvask/dagligbank. Arbeidet med å forebygge og avdekke økonomisk kriminalitet har fått økt fokus, og krever økte ressurser. Oppgavene vil hovedsakelig bestå av transaksjonsundersøkelser, kundevurderinger, oppfølging og kontroll. Du vil få jobbe med kundeetablering og rådgivning av våre produkter og tjenester innenfor hverdagsøkonomi.
- Vi har også ledig stilling som rådgiver kundesenter! Du vil være bankens ansikt utad og skape de gode kundeopplevelsene. Oppgavene dine vil være å besvare innkomne henvendelser - i banken, på telefon, mail og chat, og basert på dette drive rådgivning av våre produkter og tjenester.
Søknadsfrist 15. august 2023.
Vi kan tilby
- En arbeidsplass med engasjement og omsorg for lokalsamfunnene vi er en del av
- Konkurransedyktig lønn, og svært gode pensjons og forsikringsbetingelser
- Mulighet for faglig og personlig utvikling
- Sosiale og faglige begivenheter sammen med kolleger
- Bedriftsleilighet på Gran Canaria 🌞
Er du vår nye rådgiver antihvitvask/dagligbank?
Kontorsted vil være fortrinnsvis Narvik eller Harstad. Søkere med tilhørighet til bankens øvrige lokasjoner vil også bli vurdert.
Sentrale arbeidsoppgaver
- Analysere transaksjonsmønster og følge opp mistenkelige transaksjoner
- Kategoriserer risikonivå på kunder
- Gjennomføring av forsterkede kundetiltak
- Bidra med positiv serviceinnstilling for å skape gode opplevelser i møte med kundene – i banken, på telefon og via digitale flater
- Ansvar for å etablere, vedlikeholde og utvikle kundenes bruk av bankens produkter og tjenester, primært innenfor hverdagsøkonomi
- Samarbeid med teamet og andre fagområder og avdelinger om aktiviteter for å skape resultat og trivsel
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant utdanning: fortrinnsvis innen økonomi, men også andre utdanningsretninger kan være relevant, f.eks. juss, regnskap etc.
- Kjennskap til hvitvaskingsloven og/eller erfaring med arbeid innenfor fagfeltet
- Relevant erfaring kombinert med rett personprofil kan kompensere for manglende formell utdannelse
For å trives i denne rollen er det fint om du kjenner deg igjen i følgende personlige egenskaper:
- Du er analytisk, nøyaktig og strukturert
- Du evner å arbeide strukturert og selvstendig, samtidig som du trives med å samarbeide med andre
- Du ser viktigheten av å ha kunden i fokus og yte god service
- Du viser engasjement, er faglig nysgjerrig, og interessert i å utnytte mulighetsrommet som den digitale verden gir oss
Søknadsfrist 15. august 2023.
Er du vår nye rådgiver kundesenter?
Kontorsted: Narvik.
Sentrale arbeidsoppgaver
- Besvare innkomne henvendelser i banken, på telefon og våre digitale flater
- Bidra med positiv serviceinnstilling for å skape gode kundeopplevelser
- Etablere, vedlikeholde og utvikle kundenes bruk av bankens produkter og tjenester, primært innenfor hverdagsøkonomi
- Yte god service ved å se og tilby løsninger etter kundens behov
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant utdanning: fortrinnsvis innen økonomi, men også andre utdanningsretninger kan være relevant, f.eks. markedsføring, ledelse etc.
- Relevant erfaring kombinert med rett personprofil kan kompensere for manglende formell utdannelse
For å trives i denne rollen er det fint om du kjenner deg igjen i følgende personlige egenskaper:
- Du er analytisk, nøyaktig og strukturert
- Du er selvstendig, samtidig som du trives i samarbeide med andre
- Du ser viktigheten av å ha kunden i fokus og yte god service
- Du viser engasjement, er faglig nysgjerrig, og interessert i å utnytte mulighetsrommet som den digitale verden gir oss
Søknadsfrist 15. august 2023.